Rating 4.4 (83)

Compact Camps Bay Holiday Apartment with Private Pool Sea Escape


Bedroom 2 bedrooms
Bathroom 2 baths
Guests 4 guests
Pets Not Allowed Pets Not Allowed

Location Location

Description Description
A pristine 2 bed apartment.
Styled in shades of white, this apartment is airy, clean and serene.
White on white tones carried throughout the entire apartment compliment natural tones of grey and beige in scatter cushions and stylishly placed accessories.
The kitchen is sleek with off white travertine counter tops, built in appliances and ample storage space.
The large kitchen cabinet with opaque glass sliding doors is a striking feature dividing the combined lounge and dining area from the kitchen.
The chic usage of organic and modern textures offers a unique combination of style.
White leather couches, blond wood tables and chrome legged chairs are combined to make for the perfect cozy and warm living space.
The outside area extends onto a swimming pool deck.
Enjoy luxurious summer sunsets whilst relaxing on stylish patio furniture.
The bedrooms are neat, with plush linen and bright scatter cushions.
Built in cupboards are finished off with modern, opaque glass sliding doors.
This theme is carried out through all storage units in the apartment.
Large mirrors are cleverly placed to give a greater sense of space.
The master bedroom opens up directly onto the deck.
The en-suite bathroom runs along the length of the room, behind the built in cupboards.
A spacious shower, modern fittings and a heated towel rail give this bathroom a neat and stylish finish.
The second bathroom has the added benefit of a bath for long luxurious moments spent relaxing on holiday.
Fitted with an overhead shower and heated towel rails this space is equally as inviting and compliments the stylish trend throughout the apartment.
Large sisal rugs on laminated floors add extra texture and style to the modern bedrooms.
This quaint apartment is on ground level.
Perfect for travelling couples, Sea Escape is guaranteed to delight the senses and provide the necessary haven for peace and relaxation.
Notes Notes
LOAD SHEDDING BACK UP
There are back-up torches and a small battery for the Wifi.

Air-con is not available throughout the property.
Please be aware that there is ongoing construction in the vicinity of the listed property.
Please click on this link for more information. https://noxcapetown.notion.site/Construction-d81f0b5e8e734211bc6fd6da105a5cec?pvs=4

Amenities 19 Amenities
Bathroom
  • Shampoo
Bedrooms
  • Bed linens
  • Hair dryer
  • Hangers
Kitchen
  • Dishes and silverware
  • Iron
  • Microwave
  • Oven
  • Refrigerator
  • Stove
  • Washer
Location
  • Camps Bay
Other Features
  • Parking
Top Amenity
  • Balcony
  • BBQ/Braai
  • Cable TV
  • Family/kid friendly
  • Internet
  • Pool

Reviews Rating 4.4 (82) Reviews
Rating 5
We had a brilliant stay here. Camps Bay is an amazing area and the apartment was located within walking distance of lots of hiking trails, restaurants, cafes and the beach. The pool was a great addition and the apartment was clean and well equipped.
Kate - Posted: 11/23/2023
Thank you for your lovely review Kate! We're glad to hear that you had a brilliant stay with Nox. We hope to welcome you back for another stay in the future!
Nox Cape Town staff
Rating 4
The accommodation was clean and Tea, Coffee, Sugar and milk was available on arrival.
Matthew met us at the accomodation and handed over the keys and gave brief instructions on parking lot
Our designated parking was an issue most of the time during the stay. But was resolved after this
Merrill - Posted: 11/15/2023
Thank you for the lovely review Merrill, We appreciate your kind comments about your stay and the team. We do apologize for the inconvenience with the parking and will be sure to check this with the building and team to resolve for all future guests. We look forward to welcoming you back to Nox and Cape Town in the future!
Nox Cape Town staff
Rating 4
Superb
Location was very good. and it was comfortable to stay with my family
Youngran - Posted: 10/26/2023
Thank you for the wonderful review! We are delighted you had a great stay and we hope to welcome you back to Nox in the future!
Nox Cape Town staff
Rating 5
Everything was perfect, friendly stuff, my daughter's birthday was perfect, Caroline was very nice to my kids, we will definitely come back
Ria - Posted: 10/14/2023
Ria, thank you so much for taking time to review Sea Escape and sharing your daughter's special birthday with us. It was our pleasure to host your family. We're thrilled to know that we provided a perfect experience and that our staff were so friendly. We look forward to seeing you again soon! Please contact us if there's anything we can do to make your return visit even more enjoyable.
Nox Cape Town staff
Rating 3
SUPERB!
Beautiful View... The brightness and cleanliness of the apartment. Daily housekeeping. SUPERB!
Love - Posted: 10/12/2023
Thank you for your positive feedback, Bernice! We're delighted to hear that you enjoyed the view and found Sea Escape clean and bright. We hope to welcome you back soon!
Nox Cape Town staff
Rating 4
It was a lovely stay and the place is beautiful. I would definitely come back.
The place was lovely with the private pool and braai stand. Even when there was loadshedding, it would not affect using the TV, lights and wifi. Also the place gets cleaned up everyday which is good.
The host would take time on responding especially when we arrived to pick up the keys. Also when we awaited for some time to get the extra keys. The place was not ready buy 2pm as that is the check-in time. We had to wait for a few minutes. It was not a huge issue but could do better.
Sithenjwa - Posted: 9/16/2023
Thank you for your wonderful review Sithenjwa! We're glad to hear that you had a lovely stay and enjoyed the beautiful place. We appreciate your feedback about the private pool and braai stand. It's great to know that the loadshedding did not affect your use of the TV, lights, and wifi. We also take pride in our daily cleaning service. Thank you for all the compliments. We look forward to welcoming you back to Nox in the future!
Nox Cape Town staff
Rating 5
Excellent
Everything
Nothing
Anonymous - Posted: 8/9/2023
Thank you for the wonderful review! We hope to welcome you back soon!
Nox Cape Town staff
Rating 5
I had such an amazing stay. What a beautiful home
Slie - Posted: 7/28/2023
Thank you for the amazing review! We are so glad you had a great stay and we look forward to welcoming you back to Nox in the future!
Nox Cape Town staff
Rating 3
Good
Attending to our queries-Henry and Victor otherwise great place to stay will visit again.
The fridge keeps defrosting and had to constantly clean the melted water from the fridge
Lights switch kept tripping however the got sort out during our stay.Communication skills need to improve.
Menzi - Posted: 7/15/2023
Thank you for your review! We appreciate your positive comments about Henry and Victor, Our team takes pride in providing the best experience for our guests and we are happy to hear they could resolve some of the concerns. We are looking into the fridge and appreciate your feedback on your stay. e look forward to welcoming you back again in the future.
Nox Cape Town staff
Rating 4
Overall, exactly as expected. we had a good stay. beautiful view. very private and quiet. easy access in and out.
minor changes could have scored a 5 star rating. door handles in the kitchen need a good clean.
Juanca - Posted: 6/30/2023
Thank you for your review. We are so happy to hear you had a good stay. We apologize for any inconvenience caused by the cleanliness, we appreciate your feedback on this and our team will ensure to resolve this for all future stays. We hope to welcome you back to Nox in the future for an even better stay.
Nox Cape Town staff
Rating 5
It was delightful, I enjoyed it so much that I would love to booked it again.
It was beautiful and clean. Quite too, I needed a place to rest, it was perfect.
The people were helpful and friendly
Zanele - Posted: 6/25/2023
Thank you for your delightful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and had a relaxing time at the Villa. Our team is dedicated to ensuring your comfort and satisfaction, and we're glad to hear that they were helpful and friendly throughout your stay. We would be delighted to welcome you back to Nox in the future.
Nox Cape Town staff
Rating 5
Exceptional
There are no comments available for this review
Francois - Posted: 6/16/2023
Rating 4
Very good
There are no comments available for this review
Craig - Posted: 6/12/2023
Rating 5
I really enjoyed my stay . The views were amazing . The place was peaceful . They offer having a lady come in furing your stay to clean the place . This makes staying there even more hassle free and great !! Loved that aspect about it . Very friendly service and the apartment is perfect from all aspects from bedrooms to bathrooms , to the pool view . Definitely going back would highly recommend
Sthabile-Ree - Posted: 6/3/2023
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you had a great stay and the daily housekeeping made your stay even easier and more comfortable. We appreciate your recommendation and we can't wait to welcome you back for another enjoyable stay. Thank you for choosing Nox, and we look forward to hosting you again soon!
Nox Cape Town staff
Rating 5
Exceptional
There are no comments available for this review
Keabetswe - Posted: 5/24/2023
Rating 5
Great holiday with great accommodation. Very accommodating and quickly responsive to any queries. Would definitely book again when coming to visit Cape Town!
Lushinka - Posted: 5/24/2023
Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had a great holiday and that the accommodation met your expectations. We're glad that our team was accommodating and quickly responsive to any queries you had. We look forward to hosting you again when you visit Cape Town in the future. Thank you for choosing us and we can't wait to welcome you back!
Nox Cape Town staff
Rating 4
Very good
There are no comments available for this review
Aylin - Posted: 5/15/2023
Rating 4
Very good
There are no comments available for this review
Jana - Posted: 5/15/2023
Rating 4
Very good
There are no comments available for this review
Gunther - Posted: 5/15/2023
Rating 4
Very good
There are no comments available for this review
Vicki - Posted: 5/15/2023
Rating 4
Superb
There are no comments available for this review
Esti-mari - Posted: 5/15/2023
Rating 5
Exceptional
There are no comments available for this review
Majoe - Posted: 5/15/2023
Rating 5
Exceptional
There are no comments available for this review
Nokubongwa - Posted: 5/15/2023
Rating 5
Exceptional
There are no comments available for this review
Nolubabalo - Posted: 5/15/2023
Rating 5
Exceptional
Location and view
Elvis - Posted: 5/15/2023
Rating 3
Pleasant
There are no comments available for this review
Kholofelo - Posted: 5/15/2023
Rating 3
Good
There are no comments available for this review
Seijal - Posted: 5/15/2023
Rating 4
Very good
There are no comments available for this review
Matt - Posted: 5/15/2023
Rating 4
Very good
There are no comments available for this review
Gugulethu - Posted: 5/15/2023
Rating 5
Exceptional
Great value … amazing
Mercutio - Posted: 5/15/2023
Rating 5
Exceptional
There are no comments available for this review
Thuli - Posted: 5/15/2023
Rating 5
Am coming back
exclusite

non everything was perfect

Aljuma - Posted: 5/8/2023
Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you had a great stay with us. we hope to welcome you back to NOX soon!
Nox Cape Town staff
Rating 4
Perfect situation but no intimity with friends
Amazing view, with a wonderful terrace. The apartment was modern and clean.

The bathroom in the two beds room is with glass wall on the living room. Everybody can see your shadow when you are on toilet and have your shower.
And the wall between the two beds and the bathroom of the main bedroom is open with glass at the top. So the light pass.
And during the first loadshedding we didn't had emergency light.

Christophe - Posted: 5/3/2023
Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad you enjoyed the amazing view and modern, clean apartment. We apologize for any inconvenience caused by the lack of emergency lighting. Thank you again for your feedback.
Nox Cape Town staff
Rating 5
wud do it again
Hi everything was excellent ! It was a family outing and would most definitely cm back again. Kind regards Mrs November Chembe
ayanda -:- vanderbijlpark - Posted: 4/18/2023
Thank you for your review. We are so pleased your enjoyed your stay with us! See you soon we hope All the best Team Nox
Nox Cape Town staff
Rating 2
Overpriced, mixed service from Nox rentals
The apartment itself is fine, nothing special, small but clean. Moved afterwards to other areas of capetown that were much nicer and paid less than half the money for for much higher quality accomodation. The main disappointment for us was the service provided by the letting agents Nox Rentals. We had booked this apartment for 4 people over Easter (peak prices) as part of a trip along the garden route. Unfortunately due to unforeseen circumstances 2 of our party were unable to come and so we were wanted to re-book alternate dates. All the other hotels/B&B/apartments we had booked were sympathetic to our circumstances and tried their best to change dates and we were able to come to some compromise agreement regarding deposits and dates. The agent at Nox rentals however was unhelpful with a poor customer service manor. She said that re-booking was not an option and that we would lose all our money ( Nox take 100% one month in advance, rather than a 50% deposit taken by most places). We pointed out that in their own terms and conditions it states that should you cancel, they would relist the property and should it be taken/rented then you would receive back your deposit less any nights they failed to rent. The agent said that there had not been other enquiries for our dates therefore she would not relist and there was no chance of any refund (this obviously does not take into consideration any future enquiries if the property was re advertised). When we asked what the complaints procedure was she completely ignored our email. Once we arrived we were dealing with different agents who were generally helpful and professional. However also want to mention that there was clearly a problem with the drain in the kitchen sink (it smelt strongly of drains in the kitchen and living room). When we reported this to the agent he said that this was a problem all across Camps Bay rather then a problem with that particular drain which I find difficult to believe.
Joseph T - Posted: 4/18/2023
Dear Joe Thank you for your review and there are several things we should clarify here for the sake of our readers: You dealt with an agent, not Nox Rentals, when making your booking. The only correspondence we have record of with you is on our online chat and we sent through options for your dates to which we did not receive a reply. You are absolutely correct in the denotation of our Terms and Conditions and I can't seem to find an email from your agent to us requesting cancellation or a re-open of availability. I can't comment on what your agent will have said to you as to why you could not cancel but generally we (at Nox) do what we can to accommodate our guests. I have double checked our inboxes and I can't seem to locate a complaints email either. Please feel free to drop me an email confirming the email address you sent it to. I would hate for emails like these to go unattended, however have a feeling that again this was not sent through to us. (I do stand to be corrected) The team you met at check in were part of our group (Nox Rentals) and I am relieved that you found us helpful. Apologies about the drain: I have raised this again but Sea Escape is in a complex and sometimes there can be communal drain issues. Either way, thank you for raising this and we will take it up with the body corporate. I trust that the above is in order and clarifies that you did not deal with us directly but booked through an agent and that your dealings with Nox were positive. My email is eva@noxrentals.co.za should you wish to bring anything else to my attention and again for the record I stand to be corrected on the all of the above. Kind regards Eva and the Nox Team
Nox Cape Town staff
Rating 5
Fantastic!
Great apartment -not huge but perfectly formed for 3 (or 4 if you are out and about a lot which of course you will be!) - great service, great location. nice (shared) pool with views on Lion's Head to the side, sea in front and Table mountain behind, with a brai on hand. also nice little garden for a brai too! well equipped and the basin leak was promptly fixed! v cheerful staff and cleaning every day if you want it! camps Bay perfect and stunnig location v close to Table mountain (make sure you book tickets online and minimse the queues!) nice restaturants and stunning beach.walk is a bit of a challenge especially coming back up! but down through a lovely part it is worth it! near Chapman's peak and through there to that whole area. Quiet if you like that but easy access to noise. We'll be back!
Alison H -:- England - Posted: 4/18/2023
We couldn't have said it better ourselves! Thank you for your review and we look forward to welcoming you back soonest All the best Team Nox
Nox Cape Town staff
Rating 5
Very nice appartment - highly recommendable
Our Family (4 adults) enjoyed a very nice vacation for 5 days in this very nice appartment in Camps Bay. It was very clean and the Service from NOX Rentals was perfect. The reason for "only" putting 4 stars Rating on value and comfort is, that the appartment is not very big and if one would spend holidays there for a longer period of time with 4 adults, it could get a little small.
George -:- Zollikerberg - Posted: 4/18/2023
Thanks for your review. It is a snug apartment but fortunately it's perfectly located and mostly when on holiday everyone is out and about. Hope to see you in a nox property again soon All the best team Nox
Nox Cape Town staff
Rating 5
Thoroughly enjoyabe stay
We thoroughly enjoyed our stay in Camps Bay. The apartment was a sexpected, fully furnished with all the amenities, we even found a bottle of Paltters wine and a bunch of lovely flowers to greet us. And the People of NoxRentals were most effective and reliable. A heartful German/Spanish thank you from us all!
two adults,two teens -:- Burghausen, Germany - Posted: 4/18/2023
Such wonderful news! Sea Escape is a delight and we are pleased to hear it met every expectation! Come back to visit again soonest - we will make sure to drop off some more of that wine :) All the best Team Nox
Nox Cape Town staff
Rating 4
Really great
Lovely facility and great service by rental agent. Has all amenities. Is however a bit small - made up for by a sizeable patio and garden. Very modern and good for kids
Sp -:- Johannesburg - Posted: 4/18/2023
Thank you for your feedback! Sea Escape is a snug two bed, but it's beautifully done up! And you are totally correct in saying that the garden and patio are a plus! it's one of the few apartments in the complex that has this, so it's a treat. And the fact that it's on the ground floor makes it super easy to get to the communal pool... So glad you had a great time and we hope to see you and the family in the fairest Cape again soonest! All the best Team Nox
Nox Cape Town staff
Rating 4
Great appartment
Great appartment, very good service from ozzy! Outstanding beds!beautyfull furniture, Nice walk down to the beach, you Will need à taxi back up.
Rian roos -:- Rotterdam THE netherlands - Posted: 4/18/2023
Thanks for the review. We're glad you enjoyed your stay. Come back again soon.
Nox Cape Town staff
Rating 4
Sea Escape Review
The Nox rental team were great the apartment was very clean modern and comfortable just a bit on the small side but had everything we needed. No tumble dryer or anything to dry clothes on which was a bit of a pest but other than that everything else was good.
Donna Farmer -:- Baku - Posted: 4/18/2023
Rating 5
Perfect base for a trip to Cape Town
This is a lovely apartment, clean and comfortable and perfect for a short stay in Cape town. The apartment isn't big but we were 4 adults and had more than enough room, especially as you're out most of the day and evening. A couple of evenings we had dinner in and cooked on the BBQ on the terrace which was really fabulous. There are all the appliances you could ask for in the apartment if you do decide to stay in and cook. Just to note, there isn't anywhere in Camps Bay, that sells wine or beer (of course the bars do but no off licenses), you have to go to nearby Sea point or in to town. Other plus points are that there is a very nice communal pool, I don't think it's heated but we braved it all the same and you can see the sun set every evening from the terrace. I think we were told before hand that walking down to the main strip in Camps Bay wouldn't be possible but we did it most evenings and it was only a 10 minute walk, back up the hill was less fun but taxis are available and very cheap. I would recommend that anyone going to Cape Town stays here.
rfbharper - Posted: 4/18/2023
Rating 4
Wonderful, lovely apartment - perfect for our stay
Lovely apartment, well kept perfect for our week long stay. enough space for us. Within easy reach of everything we needed and camps bay was perfect.
Jen -:- Sydney, Australia - Posted: 4/18/2023
Rating 4
Cosy, comfortable and very enjoyable.
We had such a lovely time in Campsbay, and the accommodation just added thereto. The apartment is cosy and comfortable and has everything required for a carefree stay. The view is a little obstructed by the house directly in front of it, but the location is great in terms of accessibility. The neighbours complained about us having a braai in the weber - they actually called it a bonfire! - but we were assured by the letting agent that it was fine. All in all, a great stay - we'd recommend it to our friends.
M & M Koch -:- Dubai, United Arab Emirates - Posted: 4/18/2023
Rating 4
Great Place!
My family and I truly enjoyed our stay at the Sea Escape. Although we felt that it was a smaller place as we thought it would be, we soon got used to it. We had all we needed in the kitchen and the garden outside help a lot in keeping the hyper active kids busy. The cleaning service was fantastic and so was the property managment. Keep up the good work!
Camps baby -:- Switzerland - Posted: 4/18/2023
Rating 5
Sehr erholsamer Aufenthalt in schöner Umgebung und sehr netten Gastgebern.
Gute Lage, sehr gute Ausstattung, eigener Pool, gute Gestaltung des Aussenbereichs.

Jan - Posted: 4/13/2023
Glad to hear that you enjoyed the location and facilities of the property, We hope to welcome you back soon.
Nox Cape Town staff
Rating 2
Will not stay here again. Will rather camp if I have to and I hate camping.
The wifi doesent work in the room. The corners of the beds knocked my knees a few times. Small space.
Compared to other accommodation Ive stayed in in Bantry Bay this one is of a poor standard. Found hair in the bathroom. Blanket had yellow spots on it.
When we arrived we were told to pay R750 for insurance which has never been asked before when booking with booking.com. I called booking.com who said it wasn't their policy.

Leanne - Posted: 4/2/2023
Thank you for your feedback on your recent stay. We're sorry it did not meet your expectations and we appreciate your feedback on how we can improve.
Nox Cape Town staff
Rating 5
We had a lovely stay, thank you for all.
Holiday mode, activated.
Tegan - Posted: 3/1/2023
Glad to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to have you back soon
Nox Cape Town staff
Rating 5
Great place to stay
Clyde - Posted: 2/21/2023
Thank you so much for your review. We are really glad you enjoyed your stay with us!
Nox Cape Town staff
Rating 5
Tolles Apartment in Camps Bay. Restaurants sind auch zu Fuss gut erreichbar. Wir haben den Aufenthalt sehr genossen.
Marcel - Posted: 2/21/2023
We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us and look forward to hosting you again soon.
Nox Cape Town staff
Rating 5
Amazing apartment!
Hedvig - Posted: 1/24/2023
Thanks for the review. We’re happy you enjoyed your time with us.
Nox Cape Town staff
Rating 5
What a wonderful stay at a bright, sunny place with it’s own private pool!
Carlien - Posted: 12/27/2022
Thank you so much for your review. We are really glad you enjoyed your stay with us!
Nox Cape Town staff
Rating 5
very nice place
Jakob - Posted: 12/18/2022
Thank you very much for your review.
Nox Cape Town staff
Rating 5
Enjoyed my stay with the Family
Calvin - Posted: 12/14/2022
Thanks for the review. We’re happy you enjoyed your time with us.
Nox Cape Town staff
Rating 2
very disappointed in the unit.
Good location and good outside deck and pool area.

Lack of privacy, glass doors from bedroom frosted but disconcerting. Sound carries through from the main bathroom to 2nd bedroom. Main bedroom is very small and sharp wood bed angles constantly bumped into. Not a full set of crockery and glasses and the fridge doesn’t close properly.

Shirley - Posted: 10/27/2022
Thank you for your feedback on your recent stay. We're sorry it did not meet your expectations and we appreciate your feedback on how we can improve.
Nox Cape Town staff
Rating 4
Bel appartement spacieux et calme
There are no comments available for this review
Fabrice - Posted: 10/27/2022
Thank you so much for your review of your experience with Nox. We hope to welcome you back to Cape Town soon!
Nox Cape Town staff
Rating 4
Stay was great. Communication seemed to be a problem.
Sherwin - Posted: 10/27/2022
Thank you so much for your review of your experience with Nox. Sorry to hear communication was a problem, we would greatly appreciate any feedback you have regading this. We hope to welcome you back to Cape Town soon!
Nox Cape Town staff
Rating 4
Great Time at Sea Escape
The apartment was clean and a lot of necessary ammenities were available. The location is great and quite close to a lot of the areas you'd want to be in in camps bay

Nothing. Eveeything was great

Nothando - Posted: 10/27/2022
Rating 5
Great location!
Reitu - Posted: 10/27/2022
We’re delighted you enjoyed your stay with us. Hopefully we can welcome you back soon.
Nox Cape Town staff
Rating 5
It was excellent
Quentin - Posted: 10/27/2022
We are so pleased to hear you enjoyed your stay with Nox and look forward to hosting you again soon.
Nox Cape Town staff
Rating 5
Great value for money
Everything was great. Excellent location, the swimming pool was a great bonus.

N/A

Neels - Posted: 10/27/2022
Rating 4
Great little flat. Loved the outside area!
Nice people from Nox checking us in and out.
Kristine - Posted: 10/27/2022
Rating 5
We loved our stay and this apartment and will come back again!
Steve - Posted: 10/27/2022
So happy you loved your stay. Thank you for the private feedback as well, we are addressing your points.
Nox Cape Town staff
Rating 4
Great stay. Value for money.
Tracey - Posted: 10/27/2022
Rating 5
Beautiful views, clean and functional apartment.. Everything was as advertised.. Nox is definitely one of the better managers in CPT
Isaac - Posted: 10/27/2022
Rating 5
Well kept
Godwin - Posted: 10/27/2022
Rating 5
Great location. Stylish apartment. The pool and deck make this place even better value for money.
Ameer - Posted: 10/27/2022
Rating 4
Fast replying and reliable host. Some furniture seem old and used. As there is not much love to detail it is recognizable that the rental is organized by a company and not a private person. Big plus is the amazing view from the terrace and the private pool. On windy days it is very loud inside the apartment.
Sven Oliver - Posted: 10/27/2022
Rating 5
Really cool place with own pool and spectacular sea view
Maximilian - Posted: 10/27/2022
Rating 5
really enjoyed
Luke - Posted: 10/27/2022
Rating 5
We had a lovely stay! The place is spacious, stylish and the deck and private swimming pool was great!
Sharne - Posted: 10/27/2022
Sharne, we're so happy that you had a great stay with us and enjoyed yourself over the festive season. We really do hope to see you again in the not too distant future. Have a great day!
Nox Cape Town staff
Rating 4
We had a lovely stay. The private pool is a bonus. Clean and modern space.
Mieska - Posted: 10/27/2022
Mieska, we're so glad that you had a great stay with us and enjoyed the swimming pool, gotta love summer! Thanks for your note on the umbrella, this is being replaced. We hope that you will come and stay with us again next time you are in Cape Town. Have a great day.
Nox Cape Town staff
Rating 5
Very Nice place with a lovely private pool.
The flat is well situated on top of camps bay.
We had a great stay.
Matthieu - Posted: 10/27/2022
Thank You for the delightful feedback Matthieu. We are pleased to know that you had an unforgettable experience with the scenic view. Thank you for staying with us The Nox Rental Team
Nox Cape Town staff
Rating 5
Nice flat, great for a family (we were 4, 2 children). Unusually for a flat it has its own (small) pool as well, fun to come back to after a day out. Efficient and pleasant cleaning each morning, and within easy reach of Camps Bay and town. Excellent hiking and running on Table Mountain pretty well straight out of the back door as well.
Andrew - Posted: 10/27/2022
Rating 5
Great space and location the second room is smaller then the main room but still comfortable. I would recommend this space and stay here again.
Nompumelelo - Posted: 10/27/2022
Thank you for your valuable feedback, Nompumelelo. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future. Warm regards, The Nox Rentals Team
Nox Cape Town staff
Rating 5
Mind blowing views with private pool but not heated. Very neat and quiet environment.
Moyosore - Posted: 10/27/2022
Thank you for your wonderful feedback, Moyosore. We hope to have the opportunity to host you again in the future. Kind regards, The Nox Rentals Team
Nox Cape Town staff
Rating 5
Easy check-in and check-out. Lovely location and well equipped kitchen. Would highly recommend this place for anyone visiting Cape Town!
Heidi - Posted: 10/27/2022
Thank you for your wonderful feedback, we hope to host you again soon.
Nox Cape Town staff
Rating 5
Efficient check-in process. Very friendly host. Great location, modern apartment with good view. Will definitely be back.
Benjamin - Posted: 10/27/2022
Rating 2
Nice location
Kevin - Posted: 10/27/2022
Rating 4
Great location, bright and airy apartment. Some furniture tired but not enough to ruin you stay.
Jane - Posted: 10/27/2022
Rating 4
Sehr schöne Unterkunft und sehr freundliche Gastgeber (Agentur), genialer Blick und toll eingerichtet. Nur einige Möbelstücke haben mit der Zeit schon ein bißchen gelitten.
Daniel - Posted: 10/27/2022
Daniel, thanks for the feedback and I am glad that you enjoyed the stay. We hope to host you again some time in the future. Until then, Hamba kahle (Go well) as we say in South Africa.
Nox Cape Town staff
Rating 4
A comfortable stay in Camps Bay! Easy communication and check in. The view from the deck was also lovely, and the location was great. A few things we thought to mention: while the inside was functional, it was perhaps a bit more on the clinical side than we anticipated. One bedroom is also a lot brighter and more spacious than the other.
Dina - Posted: 10/27/2022
Swipe Swipe for More Reviews

Have a question? Customer Questions & Answers Have a question? Customer Questions & Answers

Want to know specifics? Ask anything about this specific property that you would like to know...

Example: "Is the balcony screened in?" or "Is there a toaster oven?"

Is there parking in the complex?

Anonymous U - Posted: 06/26/2023

Answer:

Yes, there is a single parking available inside the complex.


Request More Info Request More Info

Want to know specifics? Ask anything in reference to vacationing at this property that you would like to know...

Example: "Are fresh linens provided?"

I agree

Recommended For You Recommended For You